Saturday, 28 April 2012

KULIT BUKU


Kali ni kene buat kulit buku plak.

“Pikirkan idea kulit buku yang boleh buat orang tertarik dan
Rasa ingin tahu bila tengok je kulit buku yang kamu buat”

Hmm..agak susah jugak nak buat orang tertarik ni..

Hasil lepas perah otak, tajuk yang difikirkan ialah ‘show me the way’..Macam tajuk lagu Maher Zain kan..tapi bukan Maher Zain yang ingin ditonjolkan dalam kulit buku ni. Sebenarnya ada sesuatu yang tersirat berkaitan dengan dunia pendidikan khas (PK masalah penglihatan)..

Desing kulit buku yang da dihasilkan:-








Nak pilih yang mana satu ni sebab dalam hati ni still rasa tak puas hati lagi..Rasa nak buat yang lain je..tapi kemahiran nak buat tu belum cukup untuk hasilkan yang lebih menarik..


ni kulit buku yang terbaru(27/5)..ok x? 







NAMA SEBENAR : MASSAHARINI BINTI RAZIMIL
NOMBOR MATRIK : A133044
TAHUN PENGAJIAN : 2
FAKULTI : PENDIDIKAN
EMAIL : masraiza90@gmail.com
FACEBOOK : Massaharini Razimil

4 comments:

  1. mas sy rasa yg 2nd lagi comei..^^

    ReplyDelete
  2. me also...
    second lgi menarik warnanya...
    tunjukkanku jalan...

    ReplyDelete
  3. dari segi pemilihan gamba2 plak mcm mne?
    cer korg komen tntg ap y tsirat disebalik tjuk n gmbar2 y ad tu..

    ReplyDelete