Thursday 17 May 2012

LIKU KEHIDUPANKU

i can't describe this feeling..
satu ayat yang dapat saya ungkapkan buat masa ni.

Saya bersyukur dan dalam masa yang sama malu yang teramat..
namun ingin saya sampaikan ucapan terima kasih kepada teman yang memberi kata-kata semangat kepada saya. Ye,saya sedar dan berpegang kepada perancangan Allah adalah lebih baik untuk diri saya. saya berharap hikmah daripada apa yang berlaku ini akan menjadi sesuatu yang positif untuk diri dalam menjalani kehidupan yang seterusnya. moga diri akan menjadi lebih bermotivasi dan berusaha lebih gigih.

Mungkin ramai yang tidak memahami apa yang ingin saya sampaikan, tetapi ianya tidak mengapa kerana pepatah ada mengatakan 'berat mata memandang,berat lagi bahu yang memikul'

untuk diri saya dan orang lain yang sudi membaca entry ini:

"tak perlu takut pada bayangan, kerana beyangan bermakna ada suatu cahaya yang bersinar berdekatannya" DAN "Allah lebih mengetahui segala sesuatu"

                                                                                                                



2 comments:

  1. saya tahu apa dia..jangan terlalu merendah diri..rendahkan diri pada yang kena tempatnya..:)
    Jadi lebih matang dan berkeyakinan ^^

    ReplyDelete